Utmaning!

Jag blev utmanad av Kussen Becka och det går ut på att man ska avslöja fyra saker om mig själv.
Vilket ja tycker är svårt, har haft hjärnsläpp i några dagar nu!

1.  När jag var mindre, (kommer inte ihåg min ålder), så tvinga jag alltid min lillasyster (Sandra) att göra Té till mig och gjorde hon inte det drog ja henne i håret! Och då fick ja alltid som ja ville.

2.  När mormor bodde i Laholm, så var vi (tror det var några av mina syskon och nån kusin kanse),ute och lekte. Vi sprang rundor och jaga varandra, så skulle ja springa in på den gatan som hon bodde på och sprang rakt in i ett grönt skåp, såg det inte! Å de va inte något litet skåp heller!!

3. Gick i högstadiet, så var jag kusin Maria och Kusin Becka i skogabysjön och bada tills sent på kvällen/natten. När vi skulle hem och kom upp till vägen, så kom det en vit saab och körde jätte sakta förbi oss, körde en bit för att sedan vända och börja jaga oss! Efter det blev jag mörkrädd, ruskigt mörkrädd!

4. Tror det var sommaren efter första året på gymnasiet, så åkte jag och några andra till ryssland i något projekt som skolan hade och en kväll drack vi sprit, ja eller ja tror att ja köpte bubbel vin eller något liknande, fast vi inte hade åldern inne och absolut inte fick. Jag kommer ihåg att ja tappa mitt balans sinne totalt, såg några cm framför mig och sedan var det alldeles vitt och sedan hörde ja bara pipiga smurfröster som prata jätte fort! Och då hade ja inte druckit mycket. Dagen efter mådde ja inte dåligt överhuvudtaget, så ja tror att någon hade lagt i någon drog eller något.  Vi delade även huset vi bodde i med några andra ungdomar, från andra länder. Men de behöver ju inte vara så heller, men något så skumt har ja aldrig vatt med om innan eller efter.

Det var de här ja kom på, inge speciellt igentligen... :)

Ja utmanar alla som vill bli utmanade! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0