Torsdag...

Jobbat på dagcenter idag! Me Like! :) Å efter jobbet gick ja te simhallen å simma... Är så stolt över mig! :) Förstår inte var min målmedvetenhet kommer ifrån! Men ja bara fortsätter att kämpa! Älskar mitt nya sätt att leva! Kan tänka mig å leva så livet ut! Men man vet aldrig när första motgången kommer, å då sätts min målmedvetenhet på prov! Hoppas det dröjjer nån vecka till innnan ja når dit!

Nu ska ja snart ut å vandra med min älskling Theo... Får ta en ordentlig runda, så slipper ja gå mer sen! Börja känna mig trött nu, så de får bli sängen tidigt ikväll... Men har redan kommit upp i 10027 steg... så de lär ju bli mer efter min promenad! :)

Ha en fin kväll alla där ute!

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0