Suck.. :)

Va har jag gått med på!?
Skaffa jakthund... Så dumt!! :) Men ja älskar han ändå! Redan.. hahaha
Ibörjan var han sååå försiktig och rädd, att ja trodde att vi fått en liten mesvovve! Men de tar ja tillbaka nu! Han är inte rädd för något! Han har en såååån satans energi!! Flyger runder här hemma på golven å är totalt skogstokig!! Finns inga gränser på den hunden!! Oj oj! sicken utmaning ja har framför mig! Å stackars min andra hund.. han gillar honom inte alls!

Nu ska ja göra mig iordning för att träna lite! Ska bli gött att åka hemifrån ett tag! Slippa att dammtussar som flyger runder här! :)

Ha en fin tisdag alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0