Söndag...

Sitter just nu å väntar på att golvet ska torka, så ja kan lägga ut mina mattor igen... Sen blir de promenad med Theo, dusch efter det.. sen får ja börja på någon mat! För ikväll ska vi te Nina å Micke en runda.. Hälsa på dacke å prata skiiit! :) Skoj som bara den..
Jocke å micke ska kankse jaga.. Inte lika skoj... men allt är ju inte roligt här i världen..

Skulle igentligen vatt på kalas idag, men ja känner inte för det.. Å sen hinner ja inte med det heller... Har ju knappt vatt hemma på hela helgen, kände att ja var tvungen att få ordning här... Å nu e de klart! Skönt...

Så nu sitter Theo å väntar å tittar så fint på mig, så ja får nog allt ta på mig å vandra... Synd att solen är borta.. Men ja får väl njuta av den lilla snö som silar ner.. eller inte.. Vill ha vår nuuuu..

Ha en fin Söndag alla där ute!

Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0