Onsdag, en av dom bästa dagarna på hela veckan! :)

Av någon anledning älskar jag onsdagar.. Tror det beror på att det är Greys anatomy kväll! :) En av mina absoluta favoriter i serier, kan inte med att missa ett enda avsnitt!

Idag har ja jobbat på DC hela dagen. Tänk om man kunde få jobba där, måndag - fredag, heltid! Det hade ju bara vatt drömmen... Men kankse nån gång i livet, så når ja dit!
Har precis ätit mat, inge favorit mat, men det var enkelt å snabbt att laga. Så nu ska ja ta disken, å sen vandra med älskade Theo. Dusch efter det, å sen blire sängen fram tills läggdax.
Älskling, min stora älskling, har legat hemma i två dagar, mår dåligt i kroppen, å sen har inte magen vatt helt ok heller! Men så mycke som han jobbar, är det inte konstigt att kroppen säger ifrån till slut.. Är mycket övertid och stressigt för han! Men imon var det nog dax för jobb igen för hans del.

Om ja skulle ta tag i disken, så ja kommer ut på min promenix snart!

Å Nina, ja hade självklart hjälpt dig med! :) <3 Tack kära du!

Ha en fin kväll... Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0