Dacke hemma.... :)

Idag har jag jobbat, handlat present till älskade vevvelina, hämtat Dacke och varit på kalas! Men fick åka tidigt från kalaset, För Dackes skull. Har sedan ikväll plockat undan här hemma och busat med Theo å Dacke. Just nu protesterar dacke högt och mycket! Piper och skriker å väsnas som bara den!
Jocke å Theo är ute och går!! Theo var mycket nyfiken i början, men har tyvärr ändrat uppfattning! Tycker han är lite jobbig, men allt löser sig till slut! :)
Underbar liten krabat är det.. Men har haft en ide om att han inte ska kissa eller bajsa, men har äntligen både kissat å bajsat nu.. Känns bra det! Att han fått gjort det!

Ska alldeles snart lägga mig för att sova! Jocke får sova ute i vardagsrummet, så stänger jag å theo in oss i sovrummet! :) Ja MÅSTE få sova! Ska ju jobba imon, ett dygnspass. Å då behöver jag sova...

Så nu börjar en ny resa med en ny söt liten vovve... Theo har vi haft det väldigt lätt med. Men misstänker att Dacke kan vara lite svårare att ha å göra med. Men det återstår och se.

Ha en trevlig helg alla där ute!

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0