:) wiiii.....

Helgen har nu passerat utan att min dator vatt igång! :) Haft en massa annat att göra!

I fredes fick ja äntligen åka till antorpasjö, men tyvärr så tälta vi inte.. :( Va bara där och hälsa på Citte å grilla lite korv!
I lördes sov ja länge och sedan var det städ å lite så tills ja å vevvelina skulle åka och klippa oss! :) Ja klippte av mig allt hår!! Eller, ja har håret till axlarna ungefär! :) Men ja våga!! På kvällen så satt ja i min ensamhet och pyssla med lite pärlor å så.. visar detta i ett annat inlägg.. jocke var å jaga... var inte hemma förräns halv fyra på morgonen! Suck..

Igår var vi i ett vildsvinshägn med Dacke, skulle se om han reagera på dom jädra svinen, han nosa mycket, men inget skäll.. kanske inte va så konstigt han såg dom ju aldrig!  
Efter det åkte vi tills jockes föräldrar och fixa bilen och hämta hem våra högtalare, så nu har vi bra ljud med! :) åå just det i lördes fick ja även äntligen hem bäddsoffan och utemöblerna! :)

Sen hade ja å babe myskväll vid Tv..

Idag har ja fått städat, tvättat å vatt hos sheela å vägt mig! :) wiiii 19,2 kg har nu lämnat min kropp! :) Sitter just nu här å skriver.. snart kommer det en tjej å ska kolla på ett av halsbanden ja gjorde i lördes, ett som hon beställt.. å så har ja sällskap av vevvelina, hade en låång håltimme idag! :) Å sen vid tre så ska ja jobba!! :)



Evelina ligger å vilar i Dackes säng!



Å Dacke undrar va hon sysslar med! :)

Ha en underbar dag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0