Underbart!!

:) Dacke väckte mig första gången vid sex imorse, å ja bara vägra gå upp!! Som tur va somna ja om igen, men sen kom lillröven igen vid kvart över åtta och då var de bara att gå upp, ja trodde han var jätte nödig då.. Men de visa sig bara att han inte ville sova mera!! Suck... :) Sötnöten... <3
Min stora/lilla vovve älskar att sova, han sover tills vi går upp... Hoppas Dacke blir likadan!

     

Mina tre älsklingar ligger i sovrummet... :)

Solen lyser och jag är lycklig... Har idag tvättat en maskintvätt och hängt ut den, nu e andra maskinen igång! :) Ska ta å laga lite mat och ge vovvsarna mat, sen får vi se vad dagen har att ge!

ha en underbar dag alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0