Trött... å lite irriterad!

Hur spelar England????? Grrr....

Har nästan precis kommit upp ur ett varm bad med en bra bok. :) Behövde jag. Naglarna är också fixade, ska ju jobba imon å där får man inte ha långa naglar! Så dom är nerklippta och filade, även målade med genomskinligt nagelack.

Hade tänkt skita i att kolla färdigt på vm matchen, blir bara irriterad ändå och gå å lägga mig å läsa bok istället. Somnar jag är det bra, för om ja lägger mig för att sova när jocke inte är hemma, så går de inte. Är så rädd att det ska hända honom något och jag ligger å sover, då märker ja ju inte att han inte kommer hem! :( En dum sak ja har för mig nu för tiden! Men får försöka ändå, måste ju få min sömn!

Så ha en trevlig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0