Onsdag

Onsdag idag, me like!! :) Är ju Greys...

Vilket piss väder det vatt idag, bara regnat å regnat!! Hoppas innerligt att vädret är bättre imon, syster har ju sin bal då!

Igår för första gången sen vi flytta hit, tog jag mig ett vaarmt bad! :) Blev som ett russin innan ja gick upp! Behövdes, för av någon anledning grät jag som bara den igår, av den anledning att ett av mina nya linnen fått ett ytte pytte litet hål mitt på magen! Hade verkeligen en down period igår, tror jag vet va de kan bero på, men inge ja får nämna här tyvärr...

Just nu väntar ja på att vår köttfärsgratäng ska bli klar, sen ska ja äta, ut å vandra, å antagligen diska när ja kommer hem igen, för att klockan nio är ja inte anträffbar, varken öga mot öga eller via telefon! :) Greys... wiii

Så alla ni där ute, ha en fin kväll...


Kommentarer
Maria

Inte va ledsen gumman... Du är juh bäst... Kom ihåg att om du mår dåligt eller bara vill snacka skit så ring en signal så ringer jag upp dig... <3

2010-06-09 @ 20:05:11
URL: http://marialindholm.blogg.se/
Nina

Som Maria skriver ovanför, så e jag också här för dig, så bara hör av dig! Hoppas inte jag har sagt eller gjort nått som har gjort dig lessen...I så fall vill jag säga förlåt:(

STOR KRAM!!!! <3

2010-06-09 @ 22:13:22
URL: http://nina-ninasblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0