Fredagen här..

Nu är det många jag är avundsjuk på! Alla dom som jobbat en hel vecka å nu äntligen ska ha helg, som tex min älskling! Men jag ska till jobbet jag!
Tycker om mina fina arbetskamrater och jag gilla själva jobbet, men inte tiderna... Hur skönt hade de inte vatt att ha dagtid! Letar som bara den efter ett dagtid jobb, men ja tänker inte söka vad som helst, för ett bra jobb har jag!! Ja önskar bara att det enbart var dagtid!

Har nu börjat på min period av bara jobb, jobbat två av dom.. bara sex dagar kvar! Men tiden kommer gå fort, brukar göra det iaf! :)

Annars har ja inte mycket att komma med... Är sambo fri ikväll, är bara jag å vovvarna hemma... Hade snart tänkt ta ett bad! Å sen får man se vad som händer! Sängen lutar det åt nu iaf! :)

Ha en fin kväll.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0