Semester.. :)

Har inte haft tid eller lust att blogga denna vecka som gått, men tänkte skriva lite nu.

I måndes var mina småsyskon här och sov över, hade super skoj med dom! Det hade vi alla! :) Även Jonna kom i måndes! Å han åkte hem i torsdes kväll.

Tänkte visa vad vi gjorde i måndes med bilder:

     

När jag lillasyster och vovvarna var ute å gick! :)

           

           

           

Var och spela en runda fotboll och jag å Annie tog en massa kort och skratta gott åt dom andra! :)
Sen efter det gick vi till glänninge och bada, jag satte mina fötter i vattnet, men mer kunde jag inte! Var skit kallt!!!

           

           

Så det var måndagskvällen i bilder! :)

I tisdes var jag på väla och handla kläder med mamma och syster! Super mysigt! var även inom Ikea å handla lite med!

I onsdes på förmiddag kom mamma och hämta mig, för vi skulle till ikea och handla:

     

Köpte ett nytt köksbord och ett nytt soffbord, plus lite småsaker! :)

I Torsdes var de slappedag!

Och igår fick vi sålt våran bil, så just nu är vi bil lösa!! Å vi har inte en aning om vad vi ska köpa för bil! Ops... :)
Sen på kvällen kom papps med familj till oss, vi hade planerat att grilla ihop, men eftersom de regna strunta vi det..

           

Galna annie på bild 1, knasiga pappa på bild 2 och bild tre är lena, Theo och söta Annie! <3

           

Bild 1, Ellie nya tillskotten i papps familj, bild 2, Hedda och bild 3 min älskling.. <3

Så de va de ja hade å berätta! :) Idag vet ja inte va ja ska göra, har inte tänkt så långt än! :) men ja har ju semester....

Puss till er alla!! <3



Kommentarer
josefine

Jag beklagar sorgen, förstår att det måste kännas fruktansvärt. Tack för omtanken.

Kram!

2010-07-31 @ 15:34:01
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/
♥ Lizette

Du verkar ha haft fullt upp! :)

2010-08-01 @ 16:38:32
URL: http://lizettebackstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0