Onsdag..

Nu närmar sig semestern, jobbar fredag och sen har jag ett dygnspass från lördag till söndag! Sen ska ja va ledig i 3 hela veckor! :) Å jag får två veckor med babe! <3

I lördes åkte jag, älskling, Nina, Micke och deras barn till antorp, var där och bada å fiska! Hur mysigt som helst! :) Fast jag bada inte, var så mycket folk vad badplatsen, så vi gick till jockes fiskeställe istället. Å där är ingen rolig botten, så ja bada bara fötterna. :)

Å imåndes jobba jag och all annan ledig tid har ja läst, twilight!:) Har nu beställt dom andra två böckerna med, för ja ska se filmerna innan jag läser böckerna. Så jag hoppas dom kommer imon eller på fredag! Så ja kan börja läsa igen! :)

Idag hade jag tänkt städa, men har inte kommit igång än! Har en sån skön träningsvärk, så fort ja rör mig, värker det nånstans! :) Tränade igår nämligen, känns så skönt att jag nu kommit igång med träningen igen!
Var även och vägde mig igår, på två veckor hade jag gått ner 0,4 kg, inte speciellt mycket, men med tanke på vad jag ätit och hur lite jag rört mig är det super bra resultat! Så totalt har 20,7 kg försvunnit från mig, och dom kilona är aldrig välkommna tillbaka!!

Om ja skulle börja med städet, babe kommer snart hem på lunch och då skulle de va skönt om lite redan va gjort! Så har ja inte mycket kvar i eftermiddag och då kanske ja hinner med att sola lite också!

Ha en underbar dag alla där ute!!


Kommentarer
Nina

Tack för jättemysig dag tillsammans:)

Och grattis till viktnergången:) JÄTTEKUL!!!

Kram <3

2010-07-14 @ 22:16:45
URL: http://nina-ninasblogg.blogspot.com/
Tess

Tack själv Nina! :) <3 super mysigt va det!

2010-07-15 @ 08:46:51
URL: http://isset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0