Njuter....

av min semester som bara den! :)

Har i stort sett läst böcker, tagit dagen som den kommer och grillat! :) De e mina dagar kortfattat!
I torsdes var jag inne i halmstad med mina svärisar för att köpa grill! :) Denna fina blev det:



Hade en del att göra när den byggdes ihop! :)

     

Igår var vi inne hos grannen och åt rabarberpaj! Sött och gott!! :) och idag var vi å fira min minsta lillebror på hans födelsedag! :)

Å nu ikväll var min älskade Yasse här på besök! <3

De va denna veckans höjdpunkter!

Veckan som kommer har ja två saker inplanerade:
Imon kommer mina småsyskon för att sova över och på tisdag ska ja till väla med mamma å kankse syster för att handla kläder! :)
sen kommer även Jonna denna vecka! alltid lika skoj!

Nu börjar ja bli trött, men har semester, så ja ska minsann sitta uppe tills älskling kommer hem! :)

Puss



Kommentarer
LenaMarii

Härligt med semester! Och grillen såg inte dum ut :)



Sv: Nej faktiskt inte, det är många som tror det men vi har bara klippt honom som en dvärgschnauzer. Han är en tibetansk terrier, en allergivänlig ras då jag själv är allergisk :)

2010-08-04 @ 23:27:43
URL: http://lenamarii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0