Lördag å jag e ledig! :)

Nu var det ett tag sen ja skrev igen! Försökte mig på att skriva vad som hänt sen sist i torsdes, men ja kunde inte lägga upp bilder och allt gick jätte trögt, vet inte om de beror på min dator, internett eller bloggen! Men ja gör ett nytt försök idag! :)

Detta inlägg kommer antagligen bli långt! Har mycket jag vill berätta. Hatar själv långa inlägg, man orkar ju inte läsa igenom dom!

I Måndes var jag på tuperware party hos Therese, Mycket trevligt... :) Köpte en potatisskalare och en hushållsrullshållare. :) Får grejerna nu på tisdag! Sen var jag med i en lek, där man fick en burk och i burken fanns en lapp och så skulle man göra det som stod på lappen och så fick man burken. :)
Sen hade hon även en utlottning av en liten kylväska, för varje hundralapp man handla för så fick man en lapp att skriva sitt namn på, ja fick två lappar. Var en person som fick sju lappar och gissa vem som vann??
Jo JAG! hahahahah, för någe årsen var ja på ett annat tupperware party och även där var en utlottning och då vann jag med! hahah har tydligen tur på sånna partyn! :)



Söt va? :)

I tisdes var jag bara tvungen att ge mig ut i trädgården! Varmt var det, men ja kände att ja kan inte ha det som ja hade det!! Eller va säger ni??



Tog mig en hel förmiddag och varm å äcklig blev jag!! Brände mig också i den fina solen!
Resultatet blev ganska bra tycker jag! Men de för ni dömma själva..



Så va tycker ni? Är de någe skillnad?

Å nu e det helg igen och jag är ledig! :) Känns så bra!

Kommer ni ihåg den där tävlingen på coolstuff.se?
Grejjerna kom iförgår och jag var å hämta det idag! :)



Sen måste jag ju bara berätta att min underbara älskling kom hem i onsdes och hade en jätte fin ros med sig till mig! Han gör det inte ofta, men när de väl händer betyder det såå himla mycket!
Ålskar dig Joakim!! Massor.. <3



<3 <3 <3 <3 <3


Idag händer inte mycket, är för varmt för det! Men ikväll kommer syster, vi ska äta tacos! :) Sååå gott ska de bli!!

Och sen måste ja ju med berätta att vi har äntligen köpt wii!! Spelat som bara den har vi med gjort!! Så nu ska ja bara köpa ett träningspogram, sen ska ja börja träna som bara den! :)

Ha en underbar lördag alla!!

Massor med pussar från mig! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0