Helg...

Nu har helgen kommit igen och jag är ledig! Finns inget bättre än att ha helg ihop med min älskling! <3 Håller just nu på att klippa jockes hår, eller imellanåt klipper vi hans hår när trimmern vill sammarbeta med oss. Men batteriet tar slut hela tiden, jocke glömmde att ladda den innan, men ville att ja skulle klippa tills batteriet tog slut! Så nu sitter jag här och väntar på att den ska laddas upp igen.

Ledig i två dagar och sen är det jobb igen, i nästa vecka jobbar jag måndag, fredag och dygnspass mellan lördagen och söndagen, sen har ja semester i tre veckor! Tro inte jag längtar!!!!

Ska ha min första semester ihop med babe! <3 :)

Nä nu ska ja kolla om vi kan klippa vidare!

Puss till er alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0