Denna dag med snart slut!

:) Städat fick jag gjort!! Så nu e här rent å fint!

Å med posten kom idag mitt "wii spel" your shape! :) Så har även tränat en runda! Å de va jobbigt som bara den! Men jädrigt roligt! Så nu har ja lagt upp ett träningsschema för denna månad! Å det ska följas!! :)

Nu ikväll har ja lagat mat, diskat, gått min å Theos timmespromenad och nu sitter jag här! :) Känner nu äntligen att ja är på banan igen när det gäller min viktminskning!! Så skönt! Har fått tillbaka min målmedvetenhet. Men hur vikten står denna vecka vet jag inte! Ska inte väga mig förräns nästa tisdag.

Ha en underbar kväll alla där ute och hejja på holland ikväll!! :)


Kommentarer
Anonym

Allt bra med dig sötnos? =)

2010-07-07 @ 00:48:09
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Leia ♥

Skönt med städat!

2010-07-07 @ 14:34:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0