Snöoväder!!

Kan man lugnt säga att vi har! Fy fasiken var det blåser och snöar!! Inge roligt att ha hund i sånna här lägen!! Men ja gick en jätte runda imorse, så mina steg har ja kommit upp i! Så rästen av dagen kommer bara att bestå av små promenader! Lugnar det sig till kvällen tar ja kanske en längre!

Måste bara säga Grattis till min kusin Moja och hennes pojkvän! Äntligen har eran pojke kommit till världen! <3 Det är såå synd att ni bor i Norge, vill ju hälsa på den lille!! Så nu får ja se fram emot ert besök!! Hoppas det kommer snart!

Igår var jag på bio med söte Nina! :) Var och såg snabba cash! Hade inga förväntningar alls igentligen, har hört att boken ska vara super bra och så har man hört både positivt och negativt om filmen, men ja tyckte inte den var så bra! Ska se den igen nån gång, så kanske man fattar mera.

Idag tänker jag ha en slappe dag, har från och med imorgon en 11 dagars arbete framför mig! Så det kan behövas lite vila idag! men har ändå hunnit att damma och bädda rent och tvättat lite! Tänkte fortsätta med lite små pyssel under dagen, för ja lär inte vilja eller orka sen.

Ha nu en mysig dag i snöyran!

Kramis



Kommentarer
Sofia the syssling

vill oxå se snabba cash. har läst boken och den va tvär bra, så då blir nog filmen mindre bra. brukar ju vara så tyvärr. Guud 11 dagar i sträck? Skit hur orkar du? Starkt av dig iaf!!! Beundrar det :D

puss kram

2010-01-27 @ 17:55:33
URL: http://www.metrobloggen.se/SofiaSunshine


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0