Helgen här!

Men inte är jag ledig... Nopp.. jobb å jobb...

Nu har jocke legat hemma hela denna vecka, dålig i magen, (värre än vanligt), å små förkyld! Hoppas att nästa vecka blir bättre.
När jag kom hem igår från jobbet, eller det börja redan vid 12.00 på dagen, ja mådde illa å hade huvudvärk och det kändes som om ja hade två korkar i bihålorna! Så när ja väl kom hem, tog ja en huvudvärkstablett och gick å la mig, somna å sov i en och en halv timme, fast ja bad älskling att väcka mig efter en halvtimme. Mådde så dåligt, visste inte var ja skulle ta vägen. Men imorse vakna jag och mådde bra igen, så kände att ja inte kunde stanna hemma, fast ja kände att ja igentligen behövde det.
Så nu jobbar ja bara imon med, sen har jag två hela dagar att friskna till! Skönt som bara den!

Just nu kollar jag let´s dance å dricker Te och snart ska ja ut med Theo, sedan duscha å sedan blire sängen! Längtar!!

puss till er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0