Helgen är här, men ja ska jobba.....

Vilket inte känns ok alls... Börjar kvart i tre och slutar två imon eftermiddag!! Suck.... Ja vill ha dagtid!

Kankse ska ta tag i det dära med att söka jobb... Men det känns så hopplöst, risken är inte så stor att man får ett nytt jobb i dessa tider, å speciellt inte ett dagtid jobb! Får se om ja kommer längre med detta än bara tanken!

Annars har det inte hänt så mycket, just nu längtar ja tills måndag, fast samtidigt är ja nervös! Tänk om det inte hänt någe nu!!! Då går ja under!! Nä, Skärpning Therses, Tänk positivt!!!!!!! Det måste jag göra! Känner att ja har en depp dag idag, allt känns inte på topp, men ja får hoppas på att min arbetspass, går smidigt och är roligt, så kanske mitt humör ändras!

Så nu ska ja sluta gnälla å göra måge åt mitt humör! Önska mig lycka till!!


Kommentarer
chatte & sofiae

haha positivt ;)

2010-01-30 @ 21:33:07
URL: http://elitsnack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0