Dax igen....

Undrar hur det går för Sverige ikväll?? Man kan ju hoppas, men det är värre med min tro!!

Igår åkte vi te jockes föräldrar, vi åt god mat och baka ihop, ja eller när det gäller bakandet va det jag och magareta, (jockes mamma), som stod för det. :) Annars var det en lugn kväll.

Idag när ja va å hämta Theo, så ville magareta gå med en sväng, hon skulle ju ändå ut med deras hund och när vi kom te glänninge, så träffa vi på Sickan, (Theos tjeja), å hon löpte, så båda vovvarna var på henne som tusan.. :) Men det var Theo som vann, för det var han hon följde med hem.. hahaha
Men där blir ja frusterad, dom fattar inte hur man gör!! Är det någon som vet, hur vi ska göra?? Går det att hjälpa, eller är det bara så att dom igentligen inte passar ihop? Är ju tredje gången vi försöker nu ju! Så snälla är det någon som har tips, så GE MIG! frust..... Imon kväll gör vi ett nytt försök... När ja slutar så ska ja gå å lämna honom.. Så vi får hoppas på imon!

Nu är första halvlek slut, Å Sverige ligger under.... Suck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0