Onsdag och Sjuk!!

Skoja att ja är frustrerad!! Började bli små förkyld i söndes, men de va inte så att ja behövde vara hemma... Så ja trodde att ja kunde börja med min vattengympa igårkväll... Men ja vakna i måndes natt vid 3 tiden av att ja var alldeles slemmig i halsen och lugnorna, hur ja än hosta så fick ja inte upp det! Så ja gick upp och tog en bisolvon och när ja vakna sen på morgonen så var det borta! Skönt tänkte jag! Då kan ja ju träna på kvällen....

Hade möte på jobbet, så ja börja gå mot Tommy för att lämna Theo och kände att ja var öm i ryggen och desto närmre Tommy ja kom, detso värre blev det! Som tur va så hade ja tagit med mig ett par joggingbyxor, för att ja efter mötet skulle ut med vovvarna. Mycket skönare att gå i joggingbyxor än jeans. Så ja fick allt byta om innan ja gick vidare till jobbet. Sen ble det bara värre och värre... Kände mig konstig i kroppen, så det sluta med att ja fick sjukskriva mig och ringa å avboka vattengympan!!

Och tur var det, för på kvällen när ja var tvungen att gå med Theo, så kom tårarna, ja grät inte utan dom kom för att det gjorde så Jävla ont!!

Än så länge idag har ja vatt ute med Theo och suttit vid Tv... Förkylningen är bättre, men ryggen ömmar som bara den!! Ja hoppas det inte beror på när ja ramla ner för trappan. Utan att det är någon influensa eller något!! För problem med ryggen har ja inte tid med! Å nästa gång ja ska te Sheela blir inte rolig! Lär inte gått ner någe alls! Kanske till och med gått upp! Tårarana kommer vid bara tanken vid det! :(

Ja ja, med ett leende på läpparna går allt!! Ha en fin Onsdag! Ja ska göra mitt bästa!! 


Kommentarer
matilda

Nu får ni bestämma, ska jag blont och långt hår elr mörkt och kort!? NI BESTÄMMER! ALLA FÅR TYCKA TILL!=) KRAM<3



http://MatildaSimonette.blogg.se



Ps. drar två personer som jag länkar bland mina kommentar röster. Har över 1.000 läsare, så ja... du tjänar på det.:)

2010-02-18 @ 02:57:19
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
nina

Men gumman.....du ska få en jättekram till helgen om du orkar komma <3

2010-02-18 @ 21:35:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0