Måndag....

Idag är dagen det gäller denna vecka! Blir det ett positivt eller negativt resultat?? Ja hoppas på ett positivt, men det återstår och se. Nu håller vi tummaran allihop att ja skött mig veckan som gått!!

Annars har ja helg idag med! :) Men sen jobbar jag ju också veckan ut! Känns som om det var länge sen ja var ledig länge nu! Men ja har ett jobb och jag trivs, å det är det inte alla som har! Sen att man har andra mål i livet som tex att få ett dagtid jobb, har ju inte med att göra hur man trivs å så... Någon gång ska ja nå dit, frågan är bara när? Och tillsdess ska ja förhoppningsvis jobba kvar där jag är idag och må bra! :)

Va Kan Jag Göra För Att Det Ska Bli Bättre!? Tänk om bara alla kunde utgå från den frågan, tänk så många som hade mått bra, man hade löst sina problem och sedan gått framåt! Så mitt tips till er alla är, använd er av den frågan, så ska ni se att allt inte bara är svart!!

Nu ska jag kolla vidare på tv... Ha en fin dag alla!

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0