:)

Beställde badkläder för några dagar sen, fick hem dom idag. Var så nervös när jag prova dom, var helt säker på att dom skulle va för små, men de va dom då inte, dom var alldeles för stora!! Så ja fick gå in å beställa mindre badkläder! :) Tänk så fel man kan ha! :) Så nu håller vi alla tummarna att dom passar och att dom kommer på torsdag! Annars kan ja inte bada med jobbet på fredag...

Idag har ja vatt ute och gått väldigt mycket och så har ja jobbat nu i eftermiddag, hade ett pass på 3 timmar, helá dagen förstörd ju! Men men, Ja har ett jobb!! :)

Imon ska ja klippa mitt räliga hår! wiii längtar... :) Men nu får det bli sängen, har haft små huvudvärk hela dagen och så har ja vatt väldigt trött, vi hoppas på en bättre dag imorgon! 

God Natt 



Kommentarer
matilda

Vad tycker ni om hjärtdans dag? Ska ni fira, eller har ni kanske ingen att fira med:( Tyck till i mitt inlägg om <3 dag.:)



Kram!

2010-02-10 @ 17:42:48
URL: http://matildasimonette.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0