Snart Nytt År :)

Å jag hoppas att 2011 blir mitt år!

Att jag når två av mina mål! Det ena vet jag att jag klara av! För det styr jag helt och fullt själv, men det andra styr jag tyvärr inte så mycket över!  Vi får helt enkelt se vad tiden utvisar!

Idag har jag som sagt, fixat med mina choklad-skålar och så har ja varit iväg och handlat lite.. Har igentligen inte gjort så mycket idag!
Sitter just nu å kollar filmen på trean och har en massa ljus tända! Myys!! Väntar även på babe som jag hoppas snart kommer hem! Ni vet jakten! :)

Nä tänkte att jag skulle lägga upp en nyårs lista.. om en stund! :)

Gott Nytt År Önskar Jag Er Mina Läsare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0