Onsdag..

Idag om en timme ska ja träffa yrkesvägledaren... Håll tummarna för mig att ja får svar på lite av mina funderingar kring mitt framtida liv!! :)
Å sen i eftermiddag är det jobb i tre små timmar.. :) Men ja älskar mina korta pass.. Så lugnt å skönt!!

Fyy va de e kallt ute!! Missförstå mig inte... Ja gillar när det är vitt å kallt.. Men de töa lite förra veckan å sen har det bara frusit på... så de e halt som satan ute.. När ska det komma mera snö?? Jag vill ha en riktig vinter... Vitt vitt vitt!! Va tycker ni andra?

Nä om man skulle kolla så allt är nerpackat för idag!

Höres babes..


Kommentarer
angie

sv: ne inge kul o va halvtidssjukskriven men just nu känns d välbehövligt samt att ja inte jobbar hela julafton o nyår så man kan göra ngt litet hamma iaf. så ni måste ansöka om resor? vi blir bara tillsagda att då ska vi åka oavsätt:S så ni har barn fast d e högtider?

2010-12-15 @ 11:45:26
URL: http://rockinjelly.blogg.se/
Sandra

Nää de är inte så lätt.. Stod på en våg igår och såg till min stora fasa att jag bara väger 45.9 :O De e inte klokt! Då e jag ändå 170 lång...

Vette tusan hur jag ska bära mej åt för att gå upp...



Vart bor du nånstans som inte har så mycket snö?

2010-12-15 @ 17:56:42
URL: http://bitchens.blogg.se/
angie

sv: ja som sagt så brukar d gå bättre för d som kom 2a el 3a. man börjar ju undra varför eftersom folket röstat fram vinnaren:S jo dem ska ju ta ngn procent av allt jämt, då börjar man ju undra hur låsta dem e. helt fel , isf bara på idol albumen osv.

2010-12-15 @ 20:43:32
URL: http://rockinjelly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0