Mina steg!

Även idag har ja mått super.. Ät trött med tanke på att ja inte sovit bra på några nätter? Men inatt håller vi tummarna för att ja sover gott!

Har idag jobbat, sprungit en runda :) Gjort mina situps och pratat med underbara Nina <3 Å nu precis har ja kommit in från min å Theos kvällspromenad, Har idag kommit upp i 11 446 steg :) Godkänt är det..

Har just nu ont i varenda muskel i kroppen.. Underbart är det.. Å resten av kvällen kommet spenderas här vid datorn, Tv:n och senare film med älskling!



Kommentarer
angie

sv: ja d där me kvällar o helger e inget vidare:( hade ja inte blivit deltidssjukskriven nu hade ja jobbat hela jul o nyår:/ får du åka iväg på resor o så? jag va iväg 2v o jobba konstant på teneriffa.

2010-12-09 @ 11:46:57
URL: http://rockinjelly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0