Bilder

Precis hemkommen från en promenix med hundarna! :) Härligt är det ute!

Nu tänkte jag visa bilderna som var planerat till förra inlägget!

Min och älsklings första julgran, sen vi flytta hemifrån <3


Nu har dessa hittat hem till sina ägare! :) Å ja tror alla blev glada i alla fall.



Detta fick jag av Evelina ;)




Denna fina fick jag av mamma <3


Fick jag av pappa med familj.




Sen fick jag även böcker och pengar! :)

Hos mamma hade vi även julklappsleken och jag fick detta och en jumbo Yatzi :)


Hahahahaha ;)


Tänker avsluta detta inlägget med en bild på Dacke och hans julklapp! :) Han blev JÄTTE glad..


Sötnöten! :)


Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Den lila var ju också jättefin! Jag måste förbi en butik bara och plocka bort några länkar innan jag kan använda den :)



God fortsättning på dig!

2010-12-25 @ 17:57:16
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0