Andra advent..

Andra advent idag... Å snart är julen här... Det går så fort! Var ju å julshoppa igår, hitta mycket.. både till andra å till mig själv.. Fast nu under juletid kan ja inte spendera för mycket på mig själv! Tyvärr...
Har två julklappar kvar, sen e det klart! :)




Som det har snöat idag... Hela dagen... :) Myys!! Å älskling har vatt iväg på jakt.. Fortfarande inte kommit hem. :(
Så idag har ja fått upp mina julgardiner och letat upp ljushållaren till mitt datum ljus! hehehe bättre sent än aldrig! :)





Ligger lite efter med eldandet... :)

Sen måste ja ju även visa en bild på min julegris... Som ja tyvärr inte får till att fungera! :(





Senare idag ska ja handla lite mat, så vi klarar oss i veckan å sen kankse vi ska till papps.. Annars tänker ja lägga mig i sängen å kolla på New Moon, kolla aldrig klart på den igår...

Tänkte avsluta inlägget med några bilder på min å vovvsarnas promenad innan idag!



Dacke vill bita i kopplet hela tiden... Ja eller när vi står still.. Han blir så otålig!



Nu kan man säga att vintern är här.. Hoppas den håller i sig nu bara.. Vill inte ha slask i år!! å Inte nästa heller!

Eller va tycker ni?


Kommentarer
ida

sjukt mysig blogg!!

2010-12-05 @ 15:59:48
URL: http://idajonassons.blogg.se/
Rebecka

Oh, vilken söt design du har! Det är nog den sötaste juldesignen jag har sett hittills :P

2010-12-06 @ 12:15:12
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Grattis! Du har vunnit tävlingen i min blogg och får nu välja en valfri Mood Mugs!



Mail är påväg :)

2010-12-06 @ 19:56:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0