Tisadag..

Idag får ja njuta lite extra, för dom närmsta tre dagarna kommer jag jobba. Imon är en lugn dag, jobbar 3 timmar, men från torsdag till fredag, jobbar ja från kvart i åtta på torsdag morgon till kvart i fyra på fredag eftermiddag. Ska på läger med Dc.. :) Kul ska de bli.

Idag har ja vatt ute med dogsen och så har ja tvättat en maskin, så nu e det tomt i min tvättstuga, snart ska ja laga lite mat och sen i eftermiddag ska ja dammsuga. Är ju piss väder ute, så de lär bli en innedag. Läsa min bok ska ja nog hinna med. :)

Min Träning:
Har nu bestämt tre dagar i veckan som ja ska springa, måndag, onsdag och fredag. Ja misstänker att fredagen kommer ja nog slarva lite.. Men ja ska försöka. Och om nån vecka börjar ju vattengympan på tisdagar med.. :)
Sen får ja ju försöka få in lite your shape med. Så nu har ja å göra. :)
Så ni mitt mål ska ja absolut göra! :)

Nä om man ska planera lite middag och så får ja hålla tummarna på att vädret håller, så älskling kommer hem på lunchen.

Puss


Kommentarer
Ulrika

Tack :)



Menar du så att månaderna bildar en cirkel istället? Det vet jag att jag sett någonstans men hittar inte :/

2010-08-25 @ 10:02:49
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Ulrika

Det finns på designa din blogg.se.



http://www.designadinblogg.se/dropdownmeny-for-lankar-arkiv-osv/



2010-08-25 @ 10:43:49
URL: http://minitjejens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0