Måndag!

Äntligen hemma, har vatt en låång dag idag, kan bero på huvudvärken ja haft! Men den försvann efter en kopp kaffe! hahahaa Dricker ju aldrig kaffe annars, tycker inte de e gott!

I natt vakna ja av att älskling fråga mig om Dacke fick sin mat igår kväll... Klart han fick...Min lille lillröv har kräkts måånga ggr inatt, å ja har inte vaknat.. Va då ångest... Han verkar må bättre nu igen, men han har inte velat äta sin mat. Ja hoppas de e ändring på detta ikväll.. Å inatt ska vi alla sova gott har jag bestämt...

Så nu ska ja fixa lite mat, sen blir de till att bädda rent och så får vi inte glömma min å Theos långpromenad, är ju vardag igen, så nu gäller de att komma igång!

Ha en fin kväll alla där ute!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0