Mammas dag <3

Har idag haft möte på jobbet!  Väldigt spciella men ändå givande möten. Mamma bjöd på smörgåstårta för idag är hennes dag, så Grattis min älskade mamma! <3 (jag å mamma jobbar på samma ställe).

Har sedan vatt ute och gått en långpromenix med hundarna och Tommy! :) Var super mysigt i detta fina men kalla vädret vi haft idag. Annars har de inte hänt så mycket, ni vet de vanliga, tvätta, plocka iordning, handla m.m.
Så nu sitter jag här och glor på min smutsiga dator, som ja måste torka av lite! Hundår i massor!! Å den skyldiga heter Dacke! :)

Köpte ju en filt när ja var på Liseberg för förra helgen och har inte visat bild, men de ska ni få se nu, har även köpt två väskor, en på väskhörnan här i Laholm och så har syster köpt en i ullared till mig! :)

           

Min filt är såååå Myyysig! Love It! <3 Å mina två nya fina väskor! Gissa vilken som är köpt var?

Försökte även ta kort på de fina vädret genom fönstret, blev inte så lyckat och sen ser man hur skitiga fönster jag har! Oopss... :)



Måste ju bara berätta, igår var de ju Måndag, vilket betyder att jag ska ut å springa... :) Men Mojja ringde så vi pratade i flera timmar och när vi väl la på, hade de blett mörkt ute... Men ja har övervunnit lite av min rädsla av mörker, så ja bestämde mig för att ge mig ut ändå!
Men när ja kom utanför dörren märkte jag att alla gatubelysningar var släckta! Panik fick jag, men tänkte att ja får inte ge mig!! Så ja börja springa, men sprang inte nån av mina vanliga rundor, för de våga ja inte.
Men i alla fall, ja mötte mina exgrannar på vägen, så ja hängde på dom så ja slapp springa själv! :) Sprang från min gamla lägenhet till simhallen! Kan ni fatta!!! å detta gjorde jag utan att stanna! Duktiga jag!! :)

Så nu e jag stolt över mig! I massor!!



Kommentarer
madde

Ja Melissa är verkligen gaaalet bra! Älskar Lät du henne komma närmre, det är nog min favvo =)

take care!

2010-08-31 @ 20:15:45
URL: http://maddebloms.blogg.se/
R

Hej! Snurrar runt här på mer-trafik och stannar upp här hos dej.Gillar det jag ser!

Hjärtligt välkommen över för en titt hos mej. Ha det gott!

Emanuel - Pengar och Prylar

Hej!

Är du intresserad av att spara lätta pengar, och kanske tjäna en slant? :P

Då är våran blogg något för dig. Vi kan även hjälpa dig att komma igång med att tjäna pengar på bloggen ;

2010-09-02 @ 23:06:34
URL: http://merdeg.blogg.se/
stina åström

besök min blogg och var med och tävla om att bli veckans blogg!

2010-09-03 @ 18:51:42
URL: http://sstinaastrom.blogg.se/
Linnea

allt bra med dig? :)

2010-09-03 @ 22:13:07
URL: http://liasplace.blogg.se/
Linnea

Sv; vad bra =) jo det är bra med mig också =)

2010-09-03 @ 22:39:38
URL: http://liasplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0