Halva veckan redan över!

Tiden bara rusar iväg igen! Sommaren är i stort sett över och hösten börjar nu komma! En årstid som ja inte kommer överens med! Brukar få jobbiga höstdepritioner!! Men i år är ja 21,6 kg smalare och mer blir det, hoppas jag!! Så i år kankse det kan bli lite lidrigare eller inte få det alls!

Igår var jag och syster inne i halmstad och handla! :) Handla ett par nya skor, som ja ska använda när ja nu blett duktig och börjat springa! :) Men jag och nya skor sammarbetar aldrig i början! :( Får sååå ont!
Och så köpte jag lite nya underkläder! Ni vet, allt är för stort! :) Den ena BH:n passar som handen i handsken, medans den andra inte kändes lika bra här hemma som i affären, så imon ska ja åka in te halmstad och lämna tillbaka den och köpa två av den andra sorten i olika färger! :) Att ja hittar Bh som passar är ett under, har haft jätte svårt för det innan! Men nu kan de ju bara bli bättre! :)
Och så hände världens äckligaste sak! När jag och syster skulle köra ifrån en parkering inne i stan, får vi syn på en gammal gubbe som vi först tror står och kissar, men sen efter en stund märker vi att han på allvar står och runkar!!!! Såå jädra vidrigt!!

Idag har ja vatt en runda på jobber och hälsat på mamma Mia och Linda! :) Var trevligt, fast hur dum är inte jag som åker te jobbet på semestern!? hahaha
Har även vatt ute och sprungit i mina gamla skor och efter det vandra ja med mina älskade vovvar!

Nu sitter jag här i min soffa och skriver! Ska snart hämta min bok och läsa å vänta på älskling och Jonna! Sen får vi se om det blir någe kräftfiske eller ej! Regnar rätt bra ute nu!
Har börjat om i Twilight serien igen! :)

Ha en fin onsdag alla där ute!

Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0