??

Viste inte vad jag skulle ha för rubrik.. :) Fantasilös idag!!

Idag har ja vatt inne å handlat i halmstad igen... Går en massa pengar när ja har semester... Kul, men man blir ju fattig! :)
Köpte två bh:ar och så handla ja upp presentkortet på rusta, tvättställning, mattor å annat trams! :) Lite bra å ha saker.. hahaha

Sen i eftermiddes så ringde kusin Sara och undra om hon och Nova fick komma en runda, så vi satt och drack kaffe å prata, medans Nova lekte med Dacke! :)

Innan idag när jag skulle dammsuga, vilket ja fortfarande inte har gjort :( hitta ja en stor och äcklig spindel! Urk..



Äcklig den e va!!?

Å nu tänkte jag lägga mig och läsa om ja kunde drömma! :)

Så ha en härlig kväll!!


Kommentarer
Nina

Menade du ikväll??

Närå, jag fattade att du ville se kort på mig i 80-talskläder, men vet du, det har du gjort flera gånger, det e bara håret som har fattats;)

Googlade på 80-tal och såg att jag har ju sånna kläder ofta på mig....Sicken insikt jag fick, får jag säga:( Jag e ju inte fan av 80-talet direkt;)

Kram på dig

2010-08-20 @ 13:41:35
URL: http://mondoblog.se/ninalunde
simone

sv: Vilken tur ni har hehe:D

2010-08-20 @ 17:17:50
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0