Drinkrunda!! :)

För några veckor sen fick jag ett mejl av Therses om att ja var bjuden på deras drinkrunda, ja fick gärna ta med en kompis, så ja valde Nina! <3
Å igår kvart över två satte ja å Nina oss på en varsin cykel å begav oss till första stoppet. Fast innan dess hade vi gjort iordning våra drinkar som vi skulle bjuda på.
Vi var ca 13 st som cykla runt och vi stanna på 6 olika ställen. Efter dom två första ställena kände jag mig full?? hahaha de märks att man inte dricker ofta. Hade super roligt och det var så härliga å trevliga människor som var med. Ja kände i stort sett bara Nina och therese.
Kvällen avslutades hemma hos en av tjejerna, vi grilla och åt en massa god mat! :) Lekte även gris leken, sätta svansen på grisen, som jag och nina anordna! Dom andra hade glömt det dära med lekarna... :)
Tog några bilder, men ja har ingen ork att ladda upp några, så antingen kommer dom en annan dag eller inte alls! :)
Lånar en från google istället:




Å nu är semestern min slut, börjar jobba imon.. Igentligen skulle jag inte jobbat mitt första pass förräns på onsdag, men ja blev inbeodrad måndag och tisdag! :( Så nu är jag bara ledig onsdag nästa vecka. Jobbar alla andra dagar, men de ska nog gå bra. ;) Positiva tankar är de som gäller! Och kvart över elva på söndag om en vecka, går ja på en veckas semester till! Så klaga ska ja ju inte iaf!

Ha en underbar dag i regnet! <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0