Tisdag....

Igår var jag inne hos Yasse och hälsa på i hennes fina lägenhet! :) Å så var ju Simona där med! Var såå roligt!! Var en hel evighetsen ja träffa dom senast! Måste vi göra om igen! Å snart!! 

Idag har ja fått städat över lite snabbt i min tråkiga/fula lägenhet! Har börjar känna ett slags hat mot den! Men ja får tänka positivt! Ska inte bo här för evigt!! Nån gång kommer ja härifrån! Men frågan är NÄR? 
Har även fått erbjudande på en annan större lägenhet! Men hyrorna är fruktansvärda! Är super dyrt att bo här där ja bor! Så ja vet inte om man ska flytta till större, eller köpa hus! Får disskutera mera med jocke när han kommer hem!

Har idag haft besök av Kussen Moja, Söte Felix, Moster Nice, Mormor å mina kusiner Micke å Andre! <3 Mycket trevligt! :) Dom är såå söta! Ja ringde till dom imorse för ja kom på att ja inte har någon kaffebryggare, den gick sönder på min födelsedag, så att dom inte förväntade sig kaffe! För de kunde ja ju inte bjuda på! Men när ja öppnar dörren, står Mormor där med en kaffebryggare.. <3 Då hade dom köpt det till mig, plus kaffefilter och kaffe! Sååå sött! :) Blev i alla fall super glad! Så Tack...

Nu ska ja snart laga lite middag, för att sedan bege mig ut å gå! Traska å åter traska!! :) Älskling ska ju jobba över.. :( Är glad att han har ett jobb, men man vill ju ha honom hemma med!

Är ledig imon med, å då kommer Moster Linda, Irma å William på besök! Ska bli såå skoj det med!

Ha en underbar kväll alla där ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0