Stress är min vardag!

Hur stressar man av, när man har så jädrans mycke att göra! Några bra tips?

Annars är det jobb i kväll.. Börjar 15 å slutar 21.30... Fast ja hade gärna vatt ledig, så ja hade kunnat få packat lite till! Tyvärr lägger ja ner allt när ja är stressad, så idag har ja inte gjort mycke, ja har vatt ute med hundarna å ätit frukost! Ja borde packa.. Men ja har ingen ork! Bara vid tanken på allt ja har att göra, vill ja bara kräkas! Men ja MÅSTE tänka att allt löser sig och att ja kommer fixa det! Fast det är svårt att tro nu!

Nä, nu ska ja lägga mig i soffan å inte röra på mig förräns ja ska ut med dogsen igen!


Kommentarer
Nina

Andas gumman....Prova att fokusera bara på din andning, och släpp allt annat...In näsan och ut munnen...Och senn hitta en plats i dina tankar där du e fullkommelig lycklig:)

Du funkar för mig, och hoppas att din stress kan hoppa ur ditt sinne:)

Massa kramar

2010-04-19 @ 11:17:36
URL: http://nina-ninasblogg.blogspot.com/
Tess

Tack Nina! Ska tänka på detta när ja stressar upp igen! Men de har redan lugnat sig! :)



Kramis

2010-04-19 @ 11:31:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0