LåångFredagen! :)

Så då var jag inne på andra dagen av min långledighet! :) Så skönt!! Men inte har man fått sova ut på morgonen inte! Så är det när man har bebis säger dom! Å ja har ju bara en liten valp... Å han är så underbart söt... Å snäll, när han sover då! :) Vilket han gör just nu!
Älskling och storfisen är å tvätta jockes föräldrars bil idag och jag å lillfisen har städat.. :) hahaha, eller de e jocke som tvättar bil och jag som städar, men de hoppas ja ni förståd! :)

Tog för en gångs skull lite bilder igår, som ja tänkte visa för er! :)




Teddy och Theo när vi var ute på långpromenad!



Jocke tvättar vår bil! :)



Tommy (Jockes pappa) sitter och myser med Dacke!



Sen fick vi även besök av två små söta påsktanter.. :)

Nu ska jag gå å duscha, för ikväll ska jag, jocke, Theo och Dacke på middag! :) Kalkon ska de bli!

Ha en underbar Fredag alla där ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0