Grattis min älskade pappa! <3

Idag är det min pappas dag! Ska snart gå i duschen för att sedan bege mig till pappa! Äta lite mat och umgås! Alltid lika trevligt!

I helgen har ja knappt vatt hemma alls! Varit bortbjudna på middag varje kväll och sen har vi hjälp Timmy att flytta! Å så flyttar han till knäred av alla ställen, trodde aldrig att ja skulle köra till knäred på min fria tid, men nu har ja vatt där både i fredes och igår! Suck... :)

Dacke blir tuffare för varje dag som går! Tuff som bara den! <3 Å min stackars Theo gillar inte honom alls! Eller är vi ute tycker han det är kul! Men inne vill han helst slippa honom! Å Ute är Dacke fortfarande en liten fegis, men inne sten tuff! Men de ändras väl!

Ska även idag besöka Conrad! Känns tomt här utan han.. Han ska få en fin sten där det står hans namn å så!

Hoppas ni andra får en underbar Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0