En sån där dålig dag!

För att börja med något bra, så igår gick jag, Nina å Evelina till vallberga och tillbaka igen! En riktigt skön promenad! :)

Men sen igår när ja skulle lägga mig, så kom ja inte till ro! Vred å vände mig och fick gå upp flera gånger! Vet inte vad klockan var när ja somna, men de va sent! Så ja somna å direkt efter ringde klockan, eller så kändes de iaf! Å sen har inte min jobbedag vatt fantastisk heller, mycket av min energi och tålamod hade gått åt innan ja kom hem! Så ja har i stort sett suttit i soffan fram tills åtta, då ja tvinga mig ut på en promenad med Theo. Var faktiskt duktig och gick min timmes promenad! Men det tog emot!!

Nu sitter jag här å skriver, ska snart ta disken, ut med Dacke en sista runda och sen ska jag sova! Är sååå trött!!
Å ja hoppas på en bättre dag imon!

Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0