Torsdag

Idag har det vatt jobb på DC, man kan säga att ja styrke tränat hela dagen. Bara burit en massa möbler hit och dit! :) Men det är skönt att arbeta med kroppen.
Efter jobbet cykla jag till simhallen, Mona tvingade med mig att simma några längder, fast ja inte äger några badkläder. Men det fixa sig så att ja tog jockes badshorts och ett linne.. det funka det med, å ingen sa något heller! Men skit va gött det var! När man går upp ur vattnet, kan inte beskriva känslan i kroppen, men härligt är det! :)
Träffa även Natta i simhallen, har i stort sett inte träffat henne sen jag gick ut i nian, vilket är 7-8 årsen.
Så på lördag (om ja e ledig) ska jag åka å shoppa badkläder, inget roligt alls, men ett måste, ska bada med jobbet på fredag nästa vecka, å då kanske man ska ha badkläder. :)

På jobbet innan idag, så hörde vi på radion om "runkratt" eller va dom kalla det, det var en man som hade suttit i sin lastbil, tror ja det var iaf och runkat, så det hade orsakat en olycka. Ja menar, hallå?? Kankse inte är det bästa å lämpligaste stället att syssla med sånt!? eller va säger ni? Har ni hört någe om det?

Nu ska ja fortsätta att laga mat, älskling kommer inte hem än på en halvtimme/timme. :( Hade tydligen kommit en lastbil full med matrial som var tvunget att lastas av!! Suck, suck, suck, men det ger ju pengar!! hihihi

Ha en underbar kväll mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0