Söndag..

Så, då va ytterligare en helg över. Försökte ha lite sovmorgon, men vakna ändå vid åtta.. Men ja låg kvar i sängen nån timme till.

Idag var mina planer att städa, men kom inte längre än att ja plocka iordning bland alla kläder å damma lite, plus att ja tog å städa toaletten. För sen dök tobbe upp, satt å prata lite och klockan bara sprang iväg.
Hade bestämt att vi skulle grilla, så jocke å tobbe körde ner till jocks föräldrar å började med det, medans jag å Theo tog en promenad.
Maten blev super god! :) Efter det gick jag å Theo hem igen, vi hade tänkt kolla film, men Yasse å Simona ringde så ja besämde mig för att strunta i filmen, å umgås med dom istället. Så vi var ute och promenera runt hela Laholm känns det som! :) Mycket trevligt hade vi iaf, å en massa trevligt "skit snack" blev det med!

Nu väntar duschen å sen sängen på mig! Är ledig imon, ska bli såå skönt!

Sov gott alla nära och kära!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0