Söndag..

Idag har jag och Mona vatt på Maxi å "shoppat" loss... hahaha Fick hemhandlat en del mat, så nu är hela veckans middagar bestämda. :)

Å nu snart tänkte jag ta tag i sabeldraken å städa över min lägenhet. Tråkigt men ett måste.
Imon är det doktorn som gäller och sen ska ja in te halmstad å se om ja kan hitta lite badkläder!! Inget roligt om ni frågar mig! Men ja har ju tänkt börja simma, å ja kan ju inte simma i ett linne å jockes badbyxor! Måste ta tag i mig själv å fixa badkläder! Så imon då gäller det, önska mig lycka till, för ja lär behöva det!

Ikväll händer inge speciellt, som sagt ska damsuga, duscha å sen blir det kanske en film eller någe!

Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0