Jobbigt!

Haft en natt med mardrömmar!! :( Drömmer imellanåt att ja förlorar dom som står mig närmast! Jädrigt jobbigt!

Vid fyra tiden imorse ringde vår hemtelefon! När jag fattat vad det var som lät och uppfatta hur mycket klockan var, flög jag upp ur sängen, jocke vakna med och kolla klockan, ja tror att han trodde att han försovit sig! För det gjorde han en morgon nu tidigare i veckan och då ringde jobbet hem och fråga efter honom!
När ja kom ut till telefonen, stod det skyddat nummer, ja trodde att det var jobbet eller så hade nog något allvarligt hänt! När ja väl svara så hör ja någon som suckar och "stönar fram" hej, öppna för mig! å jag svara såå trevligt jag kan, du har nog ringt fel, men han bara fortsätter att upprepa, öppna för mig!
Ja ställer frågan vem är det å då svarar han Tor, eller något liknande. Frågar även var han är, då är han någonstans i halmstad på 9 något, och säger ett natal fler siffror.
Efter en stund ger jag upp och går och ger jocke telefonen. Som tur är så får jocke honom att fatta att han ringt fel och samtalet avslutas! Antingen var det en äldre herre som var väldigt förvirrad, eller så var det någon fruktansvärt full person. Vilket vi aldrig får reda på! Men ja blev lite rädd, för jag tänkte att han kankse behövde hjälp, men de va ju inget ja kunde göra. Han ringde ju från skyddat nummer.
Det var efter det mardeömmarna börja. :(

Så ja e trött och helt ur gängorna nu! Var det någon som behövde hjälp eller var det någon som drev med oss!?

Ja ja, idag ska ja städa, hade först tänkt åka till halmstad, men tror inte jag orkar det! Så städ står på schemat, va ska ni hitta på idag??

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0