Jobbe Dax

Idag är Theo bättre i magen, inte hundra bra, men ändå. Känns skönt att det bättrat sig lite iaf.
Gick upp vid halv åtta imorse, klädde på mig och gick med theo, sen har ja tvättat, städat, handlat oh vatt ute med Theo en runda till! Duktig jag känner mig nu!
Så nu ska här slappas fram till jag börjar jobba, (14.00).

Ikväll efter ja slutat, (17.00), tänkte jag cykla till simhallen å simma några lägnder, inget som är bestämt, men ja tar med mig badkläderna, så får ja se när ja slutar, va ja känner för då.

Idag är det vår väder igen! :) Älskar det, å givetvis ska man jobba när det är fint väder, slår nästan aldrig fel på mig!! Suck.. Ja ja.. Har ett jobb där jag kan njuta av vädret i alla fall!

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0