Förlåt..

till er alla få :) som läser min blogg, är väldigt dålig på att uppdatera här just nu känner jag. Men det händer mycket kring mig nu, mest känslomässigt, så mina lediga timmar går åt mycket till att tänka!

Tisdag till lördag är det jobb som gäller för mig! Men de e ju redan fredag, så imon är sista passet innan mina två lediga dagar börjar. Skulle vatt ledig i tre, men så ska ja på möte på tisdag. Men det spelar ingen roll, desto mer ja jobbar, desto mindre tänker jag.

Nu är det inte så allvarligt som det låter, (läste precis igenom vad ja redan skrivit). Men kan inte förklara mig på annat sätt, kan inte heller berätta vad det handlar om. kankse kommer att berätta sen nån dag, men ja lovar inget!

Nu ska ja duscha och gå och lägga mig!

Sov gott!!


Kommentarer
Karin

Vill bara skicka en kram genom cyberrymden !

Hoppas tankarna klarnar ! =)

2009-09-20 @ 20:26:09
URL: http://karin.hermansro.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0