Duktig man kan va!

Trodde aldrig att ja skulle orka göra alla måsten idag!! Men det gjorde jag! Har städat, tvättat,  planerat alla middagar fram till torsdag, handlat, även vatt på apoteket för jockes skull!... :) Tänk va  man kan om man bara ger sig fan på det! Så nu har jag bara laga middag, diska å vandra med Theo kvar, sen ska det slappas! :)

Imon är första passet på örta sen i början av Juli! Ska bli skoj att komma in i rutiner igen, inte för att man får jätte bra rutiner av att jobba kvällar å helger. Men det får gå ändå.

Nu tänkte jag snart börja med middagen som idag består av nudlar och köttfärs, ska göra någon go röra av det tänkte jag!

ha en underbar kväll!



Kommentarer
Linda

kulprov är att du tar en liten klick på en sked och lägger i kallt vatten.så ska du kunna göra en fast kula av den.

2009-09-15 @ 22:35:45
URL: http://odepark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0