Ledig helg!!??

Min lediga helg tänkte jag spendera med inbeodring på jobbet, jobbar imon mellan halv ett och halv tio på kvällen! Underbart!!
Men det är bara att gå till jobbet med ett glatt leende å göra sitt bästa, känner mig osäker inför morgon dagen, Ska ha arbetsuppgifter jag aldrig annars har!! :( Men på något sätt ska de la bli bra!
I Tisdes var ja å spela laserdom och åt på wild west med mina arbetskamrater! :) Vilket var super skoj! Glömde kameran, men men, de e ju inte allt!

Annars har veckan bestått av jobb, jobb å jobb!!

Nu ska fortsätta att kolla Idol! Har än så länge inte någon kommentar om detta! Kommer kanske, eller så kommer det inte!!

Ha en underbar fredag med en massa myyys!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0