kläd och inredningsparty!

Är precis hemkommen från mamma, hon har haft ett kläd och inredningsparty! Mycket fina "grejjer". Köpte eller beställde ett smycketräd och en gubbe som var som en skål! :) Får väl visa bilder sen när sakerna kommit. Köpte även en ängel till! Dom är så fina.



Finns en tjej som sitter och gör en massa änglar som hon sen säljer för 100 kr styck. Det är nämligen så att hon förlorat sitt barnbarn i cancer, så hälften av pengarna går till material och resten sätts in på cancerfonden. Så dessa änglar betyder extra mycket för en. Ja kallar dom för mina skyddsänglar. Köpte även en till lillasyster idag! Hon ble super glad! (okej, ja köpte den för mammas pengar, men det är tanken som räknas) hahaha

Tog en sovmorgon idag som ja verkeligen behövde! Sen åkte jag och jocke hem till Farmor och Farfar. Farfar hade problem med datorn och Farmor bjöd på mat! Ingegerd var också där, (farfars syster), Alltid lika skoj att träffa henne. Är inte så ofta, hon bor nämligen i Göteborg.
Bestämde även då att Farmor och Ingegerd skulle komma hem till mig på kaffe vid tre tiden, Ingegerd har ju inte sett min lägenhet, så då passa det bra idag. Eftersom ja var ledig!

Så här kommer en bild mina två älsklingar! :) Farmor vill tvunget att ja skulle ta bild, för det är roligt att ha sebare i livet, men hon skulle absolut inte titta in i kameran! Å Ingegerd vill igentligen inte va med på bild alls! hahaha

Nu ska ja lägga mig hade ja tänkt, ska kolla lite Greys anatomy! Min favvo serie!!

Sov gott alla mina nära och kära!



Kommentarer
My

What? Låten är ju jätte bra. Man blir så härligt glad på något vis:) Tack så mycket. Din blogg var fin också. Mycket gulliga djur på bilderna höst upp.

2009-10-21 @ 15:16:13
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/
T

Tack så mycket :) Det gick nog ganska bra tror jag!

2009-10-21 @ 16:04:20
URL: http://babetessan.blogg.se/
Moster Nice

Hej Tess.

Pratade om dessa änglar på jobbet.

Kan du beställa fler??

Vet inte hur många än, men jag vill ha två.

Kan sätta in pengar till dig om du kan fixa.

Hoppas allt e bra med dig och Jocke.

Kram

2009-10-21 @ 20:43:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0