Tänk....

Att få känna lycka
att få känna frid
att få känna att allt ordnar sig!

När ska ja få göra det igen! När man möts av ett gult ljus, får man i nästa stund möta ett rött! Ja vill bara möta gröna! Ja, eller i alla fall flest gröna, några gula hade inte gjort någe!

Dagen idag har gått i lugnets tecken, varit på jobbet och allt har funkat bra, men nu framåt kvällen, när man sitter i soffan och funderar så har ja fått tillbaka klumpen, andningssvårigheten och känslan av hopplöshet!!
När ska detta ta slut? När ska ja få samtalet om att det är ok att boka en tid?? För innan dess lär det inte ta slut!

Gick till jobbet idag för att företagshälsovården trodde att det skulle bli bättre, men blir de det? Imon är det jobb igen och sen till helgen är jag ledig, vilket ja behöver om ja ska orka ta tag i nästa vecka! För i nästa vecka är det sista veckan på dagcenter, bara vid tanken av detta kommer tårarna! Mitt drömjobb som ja inte får ha kvar!!
Sen är det bara en månad kvar som ja har tryggheten på mitt andra jobb, sen är det ut på nya äventyr!! Tyvärr inom ett område ja absolut inte är intresserad av, som ja känner att ja inte vill syssla med! Men i dagens läge har ja att välja mellan pest eller kolera!! De va vad ja fick sagt till mig i alla fall, å vet ni vad det värsta är??  Det stämmer!!

Just nu mår ja lika dåligt som i förra veckan, orkar inte att tänka positiva tankar en hel dag, nästan alla har tagit slut när jobbet är över!!

Orkar inte mer, vill inte mer!! Säg mig någon va ja ska göra, vad ja ska tänka! För ja vet inte själv längre!!

Nu ska ja duscha, sen blir det sängen, är så trött att ja nästan inte kan hålla ögonen öppna!

Ja önskar att allt vore över!


Kommentarer
Anonym

dotteremelie.blogg.se

2009-11-20 @ 16:14:10
URL: http://dotteremelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0